اتاق خواب, دکوراسیون

در تزیین اتاق و کتابخانه کودک و نوجوان این کارها را نکنید

تزیین کتابخانه کودک و نوجوان کودک و نوجوانان در حال بازی

یکی از چالش هایی که پدر و مادر با آن رو به رو هستند شناخت کودک و نوجوان خودشان است. و با توجه به تغییر افکار و دیدگاه در جامعه دچار مشکلاتی و کش مکش بیا این دو گروه میشود. یکی از این مشکلات تزیین کتابخانه کودک و نوجوان است.

تزیین کتابخانه

بیاید باز تر به این موضوع نگاه کنیم، مخاطب اصلی این خرید کتابخانه کودک و نوجوان شما هست پس بهترین ترتیب چیدمان و تزئین کتابخانه را به آنها بسپاریم. اما میتوانیم با ارائه ایده های نو نظر آنها را جذب کنیم.

همچنین شما میتوانید کتابخانه برای اتاق کودک را هم ببینید که در آن مدل های جدید و جذابی از سیب چوب برای کتابخانه بچه ها ارائه شده است.

 تزیین کتابخانه کودک و نوجوان

در انتخاب رنگ کتابخانه کودک و نوجوان حساس نباشیم

یکی از مشکلاتی که شما عزیزان با ما به در رابطه با تزیین کتابخانه کودک و نوجوان به اشتراک گذاشتید. انتخاب رنگ کتابخانه کودک و نوجوان است حتما فرزند شما علاقه مند به یک رنگ هست و آن رنگ را جذابترین رنگ می داند. اگر هنوز اقدام به تهییه کتابخانه نکردید در زمان خرید کتابخانه به این موضوع توجه زیادی کنید. تا از جنگ ها و سردرد های بعد از سفارش کتابخانه در امان بمانید.

پس طرحی برای کتابخانه انتخاب کنید که حتی فرزندان سخت پسند شما هم از آن نهایت رضایت را داشته باشند و لازم به ذکر است که دوباره اشاره کنیم مخاطب اصلی کتابخانه، کودک و نوجوان شماست و نه خود شما!

تزیین کتابخانه کودک و نوجوان کودک و نوجوانان در حال بازی

خلاقیت کودکان خود در تزیین اتاقشان نکشید!

با توجه به این که کودکان با در روز با مشکلات زیادی رو به رو نیستند ذهن بازتری برای طراحی اتاقشان دارد و زمانی که بگوید میخواهید اتاقشان را تزیین کنید بدون شکل خلاقیت آنها هم برای تغییر به سبک دلخواه در اتاقشان شکوفا میشود.

تزیین کتابخانه کودک و نوجوان نحوه استفاده از دیوار ها
استفاده از دیوار به عنوان تخته سیاه

تمام فضا دیوار ها را پوشش ندهید

کودکان و نوجوانان دیوانه وار علاقمند به نقاشی هستند و به احتمال زیاد مشاهده کردید که کودکان و نوجوان گوشه ای از دیوار درب ها و قسمت های دیگه از خانه را نقاشی کردند. پس ایده خوبی در تزیین اتاق هست که بتوانید قسمت از دیوار را به نوعی طراحی کنید تا بتوانند روی دیوار نقاشی بکشند.پس نیاز نیست تمام فضای دیوار اتاق کودک و نوجوانان را با کتابخانه پوشش بدهید.

تزیین کتابخانه کودک و نوجوان

از کتابخانه های با قد بلند استفاده نکنید

از آنجایی که کتابخانه را برای کودکان و نوجوانان تهیه میکنیم باید به این موضوع توجه کنیم قد آنها بلند نیست پس استفاده از کتابخانه قدی برای آنها مناسب نیست به این دلیل که دست آنها به قسمت های بالایی کتابخانه نمیرسد.اما برای تریین اتاق کتابخانه آنها از ست های اتاق خواب کودک استفاده کنید.

تزیین کتابخانه کودک و نوجوان

در اتاق کودکان از آبی روشن استفاده کنید

در اتاق کودکان میتوانید کتابخانه هایی با رنگ سفید استفاده کنیدکه با ترکیب آنها با دیوار های آبی روشن بسیار جذاب و زیبا میشوند.که میتوان از رنگ طوسی هم برای قسمت هایی مانند مبلمان مدولار استفاده کرد.

تزیین کتابخانه کودک و نوجوان
ایده تزیین کتابخانه کودک و نوجوان

برای تزیین اتاق کودک و نوجوان از رنگ های شاد استفاده کنید و تاجایی که امکان داره رو به سمت های تیره و خاکستری نروید. اما به توجه به شخصیت فرزند شما شاید نیاز به این داشته باشید به سمت رنگ هایی با تم تیره بروید.

از شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک و نوجوان استفاده کنید
از شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک و نوجوان استفاده کنید

از شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک و نوجوان استفاده کنید

در تزیین اتاق کودک و نوجوانان خود از المان هایی که به آن علاقمند هستند بروید. برای مثال اگر کودک شما علاقمند به کارتون شخصیت بن تن است میتوانید از رنگ سبز در تزیین اتاق و کتابخانه آن استفاده کنید. گاها دیده میشود پدر مادر ها از شخصیت هایی استفاده میکنند که مناسب کود و نوجوان نیست و این بعد از گذشت چند هفته آنها را دچار مشکل میکند.

کتابخانه نیمکت دار مخصوص کودکان و نوجوانان

اگر در تزیین فضای اتاق کودک خود مشکل دارید میتوانید از کتابخانه نیمکت دار استفاده اما همانطور که گفته شد باید به اندازه و ابعاد کتابخانه دقت کنید.

مدل کتابخانه مناسب کودک و نوجوان

در ادامه هم چند عکس و ویدیو با ایده تزیین کتابخانه کودک و نوجوان میبینیم که بدون شکل شما به آن علاقمند میشوید.

مدل تزیین کتابخانه کودک و نوجوان

اگر فضای اتاق شما محدود است با کمی خلاقیت میتوانید از اتاق کودک خود نهایت استفاده را ببرید. مانند ویدیو زیر که پیشنهاد میکنم حتما ببینید که چطور با استفاده از شلف توانسته اند فضای بازی دو طرفه ای برای کودک خود ایجاد کنند.

استفاده چندگانه از شلف زمینی در تزیین اتاق کودک

در صورت نیاز به سفارش ساخت کتابخانه و کمد اتاق کود و نوجوان خود داشتید. میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام سیب چوب با ما در میان بگذارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *