اتاق نشیمن

جاکفشی ورودی خانه

جاکفشی ورودی خانه

با توجه به اینکه زندگی ها شهری با آپارتمان و خانه های کوچک در ارتباط هست باید وسایل دکوراسیون داخلی هم به همان مقدار کوچک و در عین حال جذاب باشند . یکی از این وسایل جاکفشی ورودی آپارتمان است به این دلیل که اگر درپاگرد آپارتمان کفش های ما بهم ریخته باشد جدا از اینکه نمای زشتی به فضای اطراف ما میدهد.
احتمال اینکه یکی از همسایه بخاطر بی دقتی آن ها را به طبقه های دیگه پرت کنه کم نیست. پس باید به فکر طراحی جاکفشی ورودی باشید.

جاکفشی ورودی آپارتمان

همچنین میتونید از خدمات سیب چوب اقدام به سفارش ساخت جاکفشی را برای خود به ثبت برسانید.

جاکفشی ورودی آپارتمان
جاکفشی داشبوردی ورودی آپارتمان

با توجه به این که جاکفشی داشبوردی فضای کمی اشغال می کند و آپارتمان های شهری هم هر روز کوچک تر میشوند علاقه به این مدل جاکفشی های ورودی بسیار افزایش پیدا کرده.

جاکفشی ورودی آپارتمان
جاکفشی کشویی خانه

اگر علاقه نداشته باشید که کفش های خودتون رو در پاگرد قرار بدید اما فضای زیادی هم برای قرار دادن آن در داخل خانه نداشته باشید میتونید ایده بالا که جاکفشی کشویی برای آپارتمان مناسب هست را انتخاب کنید.

جاکفشی و جالباسی برای ورودی آپارتمان
جاکفشی و جالباسی برای ورودی آپارتمان

اگر به دنبال جاکفشی و جالباسی هستید که برای فضا های ورودی مناسب باشه پیشنهاد ما به شما جاکفشی و جالباسی بدون درب 4 تایی ورودی آپارتمان هست.

مدل جاکفشی ورودی آپارتمان

ایده جاکفشی برای ورودی

اگر به دنبال جاکفشی نشیمن دار کمجایی هستید تا فضای ورودی خود را تکمیل تر کنید و فضای کافی برای جاکفشی های با ارتفاع زیاد ندارید از جاکفشی نشیمت دار هم میتونید استفاده کنید که در داخل فروشگاه سیب چوب موجود.

طراحی جاکفشی ورودی

اگر به دنبال جاکفشی آپارتمانی هستید تا فضای منزل خود را شیک و مجلل نمایش دهید پیشنهاد میشود حتما طراحی جاکفشی ورودی زیر را برسی کنید.

طراحی جاکفشی ورودی

اگر علاقه مند به ست ورودی خانه هستید پیشنهاد من به شما تصویر بالا که با نورپردازی و نحوه چینش حس کلاسیک بودن رو در ما آدینه میکنخ.

طراحی جاکفشی ورودی
جاکفشی ورودی آپارتمان مخصوص فضای پشت در

اگر فضای باز شدن درب ورودی شما به نوعی هست که مقدار پرتی زیادی دارد میتونید با جاکفشی چند ظلعی از این فضای نهایت استفاده و کارایی رو ببرید.

خرید جاکفشی ام دی اف برای آپارتمان

جاکفشی آپارتمانی مخفی
جاکفشی بزرگ 4 درب ورودی 14 جفتی

اپر به دنبال جاکفشی و جالباسی هستید پیشنهاد میکنیم مدل بالا رو داخل محصولات جاکفشی سیب چوب ببینید که 10 رنگ و نوع مخنلف دارد.

ست دراور و جاکفشی کلاسیک سفید

جاکفشی 2 تیکه سفید برای ورودی آپارتمان گزینه زیبا و مناسبی اما به این شرط که فضای کافی و مناسب برای این جاکفشی ها در نظر گرفته باشیم .

جاکفشی و جالباسی مینیمال ساده آپارتمانی

اگر علاقه مند به سبک و سیاق زندگی مینیمال هستید این نوع جاکفشی آپارتمانی سفید میتونه سلیقه شما رو نسبت به خودش جذب کنه.

جاکفشی داشبوردی ساده
جاکفشی داشبوردی

از جاکفشی داشبوردی هم برای ورودی آپارتمان میتوان استفاده کرد و با توجه به فضای کم جایی که این مدل جاکفشی ها دارن گزینه مناسب جاکفشی برای راهرو باریک هم هست.

ایده جاکفشی ورودی

جاکفشی و جالباسی قهوه ای روشن طرح دار

یکی از بهترین مدل جاکفشی ورودی که همراه با جالباسی هم باشه تصویر بالاست که با توجه به رنگ کرمی دیوار و رنگ روشن mdf این جاکفشی میتونه چشم رو در نگاه اول به خودش خیره کنه.

جاکفشی ورودی خانه

جاکفشی ورودی آپارتمان با مدل یکسان اما در دو رنگ متفاوت که شما از این طریق میتونید رنگ مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید.

جاکفشی و جالباسی خلاقانه جدید

همانطور که در ویکی پدیا راجع به مهمان نوازی گفته شده . اگر شما ار خانواده های خون گرم ایرانی هستید
این مدل جاکفشی برای شما مناسب نیست و اکثرا مناسب کسانی هست که رفت و آمد کمتری با اقوام دارند.

جاکفشی و جالباسی ورودی کم جا

نتیجه گیری

جاکفشی ها حتی برای ورود به آپارتمان هم میتونن در سبک و رنگ های مختلفی باشد و این ایده شما هست که میتونه به این مدل کالا ها خلاقیت اضافه کنه . همچنین در صورتی که نیاز به ساخت جاکفشی داشتید میتونید با تیم سیب چوب در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *