قوانین و مقررات سیب چوب

با توجه به اینکه سیب چوب اقدام به فروش محصولات دکوراسیون داخلی می نماید گاهی اوقات ممکن است با توجه به انبار دچار کمبود بعضی از محصولات در بازه یک الی دو هفته ای شود. شما میتوانید قبل از نهایی کردن سفارش از طریق واتساپ و اینستاگرام پیگیری های لازم را انجام دهید. در ادامه قوانین فروش و ارسال را میتوانید مطالعه کنید

ثبت سفارش محصولات سیب چوب - قوانین فروش و ارسال

در صورتی که شما محصولی را ثبت سفارش کرده باشید و آن محصول با کمبود رو به رو شود میتوانید مبلغ سفارش به شما عودت داده میشود. در ادامه لیستی از دسته بندی محصولات قرار داده میشود.

قوانین فروش و ارسال سیب چوب

سیب چوب تنها مسئولیت سفارشاتی را که از طریق وب سایت sibchob.ir صورت گرفته باشند را به عهده می گیرد و شماره حسابهای غیر از شماره های درج شده در بخش خرید آنلاین خارج از مسئولیت سیب چوب می باشد.

با توجه به اینکه اکثر محصولات سیب چوب موجود نبوده و اختصاصی برای شما تولید میشود،در صورتی که ثبت سفارش انجام شود امکان مرجوعی کالا و عودت وجه در صورت ساخت کالا نیست.

با توجه به طراحی و برش در کارگاه ممکن است ابعاد محصول در سایز بزرگ حدود کمتر 10 سانتیمتر اختلاف با اطلاعات محصول داشته باشند.
از آنجایی که محصولات تولید شده ام دی اف (mdf) به صورت دوره ای تولید میشود ممکن است چند درجه روشن تر و تیره تر از رنگ انتخابی در سفارش باشند.

موارد ذکر شده در محصول ممکن از فقط به بخشی از محصول مرتبط باشد. و مربوط به تمامی قسمت ها نمیباشد.

قوانین فروش و ارسال

قوانین ارسال محصول سیب چوب

پرداخت و عودت وجه به مشتری (از جمله کرایه های پس کرایه شده) 1 تا 5 روز کاری انجام می پذیرد.

ارسال محصول در تهران

ارسال محصول در تهران توسط خودرو شرکت و یا اسنپ انجام میشود و درب منزل تحویل شما داده میشود

ارسال به شهرستان

با توجه به اینکه محصولات به صورت صحیح و سالم به باربری تحویل داده میشود (در صورت عدم سلامت باربری آن را تحویل نمی گیرد ) شما عزیزان در زمان تحویل کالا از باربری موظف هستید کالای دریافتی را از نظر عیوب فیزیکی بررسی کنید.

هزینه ارسال با باربری به شهرستان

از آنجایی که حاشیه سود سیب چوب بسیار کم میباشد قادر به ارسال رایگان محصولات توسط باربری نمیباشد.

گارانتی محصولات سیب چوب

گارانتی محصولات سیب چوب، شامل عیوبی که بدون صدمات و ضربه های فیزیکی بوجود آمده باشند مانند خرابی رنگ و تغییر سایز محصول بیش از 10 سانتی متر است.
هزینه حمل و همچنین رفت و برگشت محصول برای استفاده از خدمات گارانتی برای محصولاتی که شامل گارانتی هستند به عهده سیب چوب است.