اتاق خواب, اتاق نشیمن, دکوراسیون

مدل کتابخانه شیک و ساده

مدل کتابخانه

اکنون با وجود خانه های کوچک عده ای به سراغ کتابخانه ای بزرگ و زیبا می روند و بسیاری برای اجتناب از داشتن کتابخانه سعی می کنند از شلف، قفسه های دیواری ، مدل کتابخانه های ثابت و یا کتابخانه های دیواری چوبی کوچک استفاده کنند. در ادامه برای دیدن عکس مدل جدید کتابخانه و قفسه کتاب با ما باشید.

ایده ها و ترفندهای زیادی برای طراحی و ساخت کتابخانه و یا خرید کتابخانه چوبی وجود دارد، شما می توانید با مشاهده انواع کتابخانه دیواری جدید لوکس و ساده 2022 بهترین و مناسب ترین قفسه را خریداری و طراحی کنید.

عکس کتابخانه

مدل کتابخانه

در این مطلب مدل کتابخانه شیک و ساده تصاویر متنوعی از طراحی قفسه کتاب ایستاده، طرح قفسه ساده، طرح قفسه فانتزی و طرح قفسه دیواری گوشه ای را قرار داده ایم. برای مشاهده نمونه هایی از کتابخانه های دیواری تا انتهای با سیب چوب همراه باشید.

 

مدل کتابخانه

کتابخانه چوبی ساده و شیک

کتابخانه پایه دار و ساده مینیمال

طرح کتابخانه دیواری و پایه دار

در ساخت کتابخانه از متریال های مختلفی مانند چوب، ام دی اف، فلز و … استفاده می شود که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. همچنین در انتخاب کتابخانه خوب است به انواع قفسه ها نیز توجه شود. کتابخانه ای با قفسه هایی انتخاب کنید که به اندازه کافی محکم باشد تا وزن کتاب های سنگین را تحمل کند.

مدل های کتابخانه در منزل

هنگام انتخاب کتابخانه دیواری یا نیمکت، بهتر است به ابعاد اتاقی که قصد دارید کتابخانه را در آن قرار دهید توجه کنید و کتابخانه ای را انتخاب کنید که اندازه مناسبی داشته باشد.

از کتابخانه می توانید در قسمت های مختلف خانه مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب، دفتر کار استفاده کنید و علاوه بر آن در قسمت های مختلف خانه مکان کتابخانه وجود ندارد و مکان کتابخانه بهتر است. سقف های بلندی دارد به علاوه می توانید کتابخانه را در گوشه خانه  خرید کتابخانه کنج دیواری  قرار دهید و از این فضاهای اضافی در خانه استفاده کنید.

 

مدل قفشه کتابخانه خانگی با ابعاد مناسب

نسبت طراحی کتابخانه خانگی با ابعاد اتاق

شما می توانید یک اتاق را به عنوان کتابخانه خود تعیین کنید و یک کتابخانه خانگی وسیع داشته باشید. مدل کتابخانه خود را مطابق سلیقه خود طراحی کنید و قفسه های زیادی داشته باشید و از مبلمان استفاده کنید تا فضایی آرام و دلنشین برای مطالعه و استراحت داشته باشید. شما می توانید از مدل قفسه های شگفت انگیز اتاق خواب کودکان و نوجوانان استفاده کنید و با رنگ ها و طرح های دلخواه قفسه کتاب را با توجه به علاقه آنها جذاب کنید.

مدل کتابخانه جادار

مدل کتابخانه ساده و شیک

 

مدل قفسه کتاب ایستاده ساده

 

مدل کتابخانه ام دی اف

مدل کتابخانه ساده ام دی اف

 

مدل کتابخانه شیک و ساده

قفسه کتاب ایستاده پایه دار

خرید کتابخانه سفید

 

طرح کتابخانه مدرن و شیک قد کوتاه

مدل کتابخانه سفید و ساده MDF

مدل کتابخانه

مدل کتابخانه کشویی

مدل کتابخانه کشویی خانگی پایه دار

مدل کتابخانه خانگی

 مدل کتابخانه خانگی ساده ام دی اف MDF

کتابخانه مستطیلی مناسب فایل اداری

مدل کتابخانه

کتابخانه نوپان چوبی شبکه ای

کتابخانه مینیمال ام دی اف

مدل انواع ست کتابخانه ام دی اف شیک و ساده و پایه دار خانگی

 

مدل کتابخانه مدرن و پایه دار کم هزینه

کتابخانه پایه آهنی مدرن و بسیار شیک

مدل کتابخانه دو رنگ

مدل کتابخانه باریک و شیک و ساده پایه چوبی

مدل کتابخانه درب دار

مدل کتابخانه در دار دو رنگ ایستاده و پایه دار

 

قفسه کتاب پایدار مینیمال و شیک ام دی اف مشکی

مدل کتابخانه با میز تحریر

مدل کتابخانه با میز تحریر

 

کتابخانه ایستاده ساده ام دی اف تیره

کتابخانه کوچک کودک صورتی

مدل کتابخانه کودک

مدل کتابخانه سفید برای اتاق کودک همراه تخت خواب

نکات مهمی که در هنگام خرید کتابخانه باید در نظر بگیرید

قفسه‌های کتاب در طرح‌ها و شکل‌ها و مدل ها مختلفی عرضه می‌شوند. می توانید یک قفسه کتاب بخرید که ارتفاع آن تا سقف باشد. برخی از کتابخانه ها قطور و برخی نازک هستند. برخی از آنها برای محافظت بهتر از کتاب ها و محافظت از کتاب ها از گرد و غبار و رطوبت دارای درب هستند. محصولات مختلفی در فروشگاه سیب چوب وجود دارد که انتخاب را کمی سخت می کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مقاله مدل کتابخانه شیک و ساده چند نمونه از نکات اصلی را که در هنگام خرید کتابخانه باید به آنها توجه کرد، بیان کنیم.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *