دکوراسیون

جاکفشی درب ریلی

جاکفشی کشویی ریلی (کشویی) سیب چوب

احتمالا شلوغی جلوی درب خانه و یا تعداد زیاد کفش و کتونی ذهن شما را مشغول کرده و به فکر قیمت جاکفشی هستید. جاکفشی در انواع مختلفی تولید و طراحی می شود. اگر سبک زندگی شهری دارید و فضای کمی برای جاکفشی خود در نظر گرفتید پس می توان مدل های مختلفی از جاکفشی ریلی جدید را به شما پیشنهاد کرد.

جاکفشی ریلی

جاکفشی‌ های ریلی امروزه با توجه به اینکه فضای کمی را اشغال میکنند ، توانسته اند توجه اکثریت را به خود جلب کنند و مورد استقبال قرار بگیرند. جاکفشی‌ های ریلی را می توانید متناسب با فضایی که در خانه و یا محل کار دارید، در ابعاد و عمق مختلف و با توجه به طراحی داخلی در طرح و رنگ‌ های متنوع از سیب چوب سفارش دهید.

جاکفشی ریلی های گلاس

 همچنین اگر فضای جاکفشی خود را برای راهرو در نظر گرفتید میتوانید مدل جاکفشی برای راهرو باریک را از سیب چوب مطالعه کنید .

مدل جاکفشی مدرن

جاکفشی درب ریلی

هر روزه از صندل، دمپایی، کتونی و پاشنه بلند خریده و فروخته میشود و برای همه اینها باید فضایی برای ذخیره سازی در نظر بگیریم به نحوی که طرح و رنگ آن با دکوراسیون داخلی خانه ما سازگار باشد. و چه جاکفشی قشنگ تر از جاکفشی درب ریلی میتوان انتخاب کرد ؟

در صورتی که نیاز به سفارش ساخت جاکفشی داشتید می توانید از تیم طراحی دکوراسیون سیب چوب کمک بگیرید.

ایده جاکفشی ریل دار آینه دار

مدل جاکفشی درب کشویی

جاکفشی‌ های ریلی امروزه به نام جاکفشی درب کشویی هم معروف هستند و در ادامه گلچین چندین مدل مختلف و بی نظیر را با هم بررسی می کنیم. 

جاکفشی کشویی

جاکفشی‌ های ریلی را می‌توانید متناسب با فضایی که دارید، در ابعاد و عمق مختلف و با توجه به طراحی داخلی در طرح و رنگ‌ های متنوع سفارش و نصب کنید.

مدل جاکفشی مشکی جدید ریلی

جاکفشی ریلی آینه دار

بیشترین کاربرد جاکفشی کشویی آینه دار در بوتیک ها و مراکز فروش کفش و کتونی است تا هم فضای محیط را با استفاده از آینه بزرگتر و گسترده نشان بدهند و در مرحله بعدی بتوانند خریداران به راحتی کفش های خود را در آینه های تعبیه شده نگاه کنند.

جاکفشی با کشوی ریلی

از جمله اینکه به آسانی کشو ها باز و بسته می‌شوند و می‌توانید حتی به کفش‌ هایی که در انتهای کشو قرار دارند، دسترسی پیدا کنید.
اما در انتخاب جاکفشی ریلی – کشویی تعداد طبقات و همچنین اندازه طبقه های آن را باید در نظر بگیرید و باید به یاد داشته باشد که یکی از ابعاد طبقه جاکفشی را مناسب با بوت و نیم بوت تهییه کنید همچنین میتوانید سفارش ساخت جاکفشی ریلی را از سیب چوب با امکانات مد نظر خود انجام دهید.

جاکفشی مدرن ریل دار


جا کفشی دیواری ریلی

نوع ریل به کار رفته در این نوع جاکفشی‌ از نوع آلومینیوم است که کیفیت بالایی دارند و دارای گارانتی چند ساله هستند. همچنین میتوانید پیچ اینستاگرام دکوراسیون داخلی سیب چوب فالو کنید

مدل جاکفشی کشویی + ریل جاکفشی
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *