اتاق خواب, دکوراسیون

اتاق با تم موسیقی برای عاشقان موسیقی

اتاق با تم موسیقی برای عاشقان موسیقی

زمانی که به دنبال اتاق با تم موسیقی هستید بدون شک شما هم یکی از عاشقان موسیقی هستید و اتاق موزیک میتواند یکی از جذاب ترین قسمت های خانه برای شما باشد. در ادامه چندین مدل و ایده اتاق خواب با تم موسیقی را، تیم سیب چوب برای شما آماده کرده.

تم اتاق موزیک

امروزه در دنیای دکوراسیون و اتاق خواب، همگی مخصوصا هنرمندان و عاشقان موسیقی به دنبال جدیدترین دکوراسیون با مدل موسیقی هستند.در ادمه چندین عکس با تم موسیقی برای شما قرار دادیم که میتونید به راحتی از آنها در طراحی دکوراسیون خود الهام بگیرید.

شما تنها دکوراسیون خانه خود را عوض نمیکنید. بلکه این فرصت را به دست می آوردید که با استفاده از دکوراسیون داخلی با تم موسیقی، عشق خود را به دنیا نشان دهید!

اتاق با تم موسیقی برای عاشقان موسیقی

 

استفاده از صفحه گرامافون

یکی از بهترین و در عین حال جذابترین کارهایی که میتوان برای دکوراسیون انجام داد تغییرات دیوار به سبک موسیقی است.برای اینکار میتونید از صفحه گرامافون استفاده کنید.در کنار آنها هم میتونید تصاویر خواننده و نورازندگان مورد علاقه خود را در کنار آن قرار دهید.

صفحه گرامافون

شاید با دیدن قیمت صفحه گرامافون و تابلو ها از این کار منصرف شوید ! اما میتونید به جای صفحه گرامافون از سی دی هم استفاده کنید

با کمی خلاقیت و چند اسپری رنگ هم میتوانید سی دی های قدیمی خود را تبدیل به صفحه گرامافون کنید

استفاده از برگه نت موسیقی

برای تابلو ها هم میتونید از برگه های نت موسیقی + کارتون استفاده کنید و هزینه های خود را تا حد امکان کم کنید.

 

شلف دیواری طرح نت موسیقی- باکس نت

شلف دیواری طرح نت موسیقی

شما میتوانید از شلف دیواری برای تزئین و طراحی دکوراسیون خود استفاده کنید.شلف دیواری طرح نت موسیقی یکی از شلف هایی هست که با تم موسیقی کاملا همسان است و میتونید از سیب چوب به راحتی ثبت سفارش و خرید کنید.

 

اتاق موسیقی با امکان نقاشی

استفاده از گرافیتی در اتاق با تم موسیقی

گرافیتی و موسیقی رابطه خوبی باهم دارند و هر دو را میتوان در دسته هنر قرار داد. پس شما میتوانید از گرافیتی هم در اتاق با تم موسیقی خوداستفاده کنید.

از گرافیتی میتوان در دو قسمت به راحتی استفاده کرد.

  • دیوارها اتاق
  • درب و کمد اتاق

گرافیتی دیوار اتاق

اگر هنوز اقدام به طراحی اتاق خود نکردید و در حد یک ایده میتوانید یکی از دیوار های اتاق را رنگ مشکی بزنید تا بعدا بتوانید با استفاده از گچ گرافیتی و ایده های خود را روی آن پیاده کنید.(بی شک ایده جذاب و کاربردی است)

گرافیتی کمد

گرافیتی روی درب های اتاق

گرافیتی کشیدن روی درب های اتاق و هم جهت شدن آن با تم موسیقی مخصوصا کمد های لباس میتوانذ حس بهتری به ما بدهد. اگر نوجوتن شما این ایده را داده و شما مخالفید بهتر است در طراحی اتاق و کتابخانه کودک و نوجوان این کارها را نکنید را مطالعه کنید.

تنها کاری که نیاز هست انجام بدید این است که کمد های قدیمی خود و حتی جاکفشی خود را یک رنگ سفید بزنید و در مرحله بعدی گرافیتی خود را به راحتی از آنها استفاده کنید.

ساعت طرح طبل

ساعت با طرح طبل

اگر یک طبل خراب و قدیمی دارید و دیگر از طبل استفاده نمیکنید مانند تصویر بالا میتونید با اتصال عقربه به یک ورق ام دی اف باس درام خود را تبدیل به ساعت کنید . همچنین میتونید از باس دارم به عنوان میز هم استفاده کنید.

اتاق موسیقی

افراطی بودن ممنوع

ایده اتاق موسیقی بسیار جذاب و دوست داشتنی است اما در طراحی دکوراسیون خانه خود، نباید افراط کرد. و تمامی اتاق ها را، به تم موسیقی تبدیل کرد

در طراحی اتاق نم دار افراطی نباشید

 

تبدیل اتاق موسیقی در خانه به کلاس درس

اگر قیمت اجاره اتاق تمرین موسیقی دیده باشید، شاید به این فکر افتادید تا اتاق خود را تبدیل اتاق موسیقی اکوستیک کنید.و این نیاز دارد تا طرح ها و مدل های زیادی ببینید.

برای سفارش طراحی اتاق موسیقی میتوانید از تیم سیب چوب کمک بگیرید.

نت موسیقی روی دیوار
اتاق موسیقی

نورپردازی اتاق موزیکال

بخش مهمی از دکوراسیون داخلی را نورپردازی درست و اصولی تشکیل میدهد. برای نورپردازی یک اتاق و یا سالن موسیقی به چراغ‌های ال‌ای‌دی، شمع‌، لوستر نیاز دارید تا سادگی حال و هوای موسیقی را به دکوراسیون منزل خود بیاورید.

اتاق موزیک
اتاق با تم موسیقی برای عاشقان موسیقی

اتاق موسیقی کم جا

اگر فضای کمی برای اتاق موسیقی خود در نظر گرفتید و تعداد آلات موسیقی زیادی دارید میتوانید از طرح اتاق زیر استفاده کنید.

اتاق موسیقی کم جا

ما پیشنهاد می کنیم که کمی منحصر به فرد بودن را روی دیوارهای خود قرار دهید. حتی اگر عاشق موسیقی راک هستید ، اگر از ژانرهای دیگر لذت می برید، آنها را روی دیوارها نمایش دهید. به هر حال، این منطقه تجلیل از موسیقی در همه اشکال آن است.

اتاق موسیقی
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *