اتاق نشیمن, دکوراسیون

مبل مدولار یا سکشنال، طراحی یک دکوراسیون خلاقانه و منعطف

مبل مدولار یا سکشنال، طراحی یک دکوراسیون خلاقانه و منعطف

مبل سکشنال چیست ؟

مبل مدولار چیست؟ مبل مدولار که به نام های سکشنال یا چند بخشی هم می شناسند، یکی از انواع مبل کاربردی در دکوراسیون داخلی منزل است که به دلیل قابلیت تغییر گسترده، طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله از سیب چوب به معرفی ویژگی ها و انواع کاربری مبل مدولار را شرح خواهیم داد.

ویژگی های مبل مدولار

اگر تا کنون نام مبل مدولار یا سکشنال به گوشتان نخورده و می خواهید بدانید مبل سکشنال چیست، پیشنهاد می دهیم این مقاله را از دست ندهید. مبل مدولار به یک مجموعه بزرگ و چند بخشی اشاره دارد که از واحدهای مجزایی تشکیل شده و هر کدام قابلیت حذف شدن یا تغییر ساختار را دارند. سوال بعدی می تواند این باشد که مبل چند بخشی چیست؟ باید گفت که این نام دیگر همان مبل سکشنال یا مدولار است.

این مدل مبل و فرنیچر، نوعی مبل مدرن است که به دلیل تغییر پذیری بالا، با خود خلاقیت و نوآوری را به فضای خانه می آورد. شما می توانید قطعات مختلف مبل سکشنال را متناسب با نیاز خود ترکیب کرده و در کنار هم قرار دهید و به راحتی تغییراتی زیبا و جدی در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید. از مهم ترین ویژگی های این نوع مبلمان می توان به تناسب آن با انواع دکوراسیون مدرن یا ساده و امکان کاربری در فضاهای مختلف کوچک یا بزرگ اشاره کرد.

مبل مدولار یا سکشنال، طراحی یک دکوراسیون خلاقانه و منعطف

ایده هایی برای کاربرد مبل مدولار در دکوراسیون داخلی

یکی از بهترین کاربرد های مبل مدولار در تی وی روم یا اتاق تلویزیون است. برای راحتی، هیچ چیز مانند غوطه ور شدن در زیر یک پتو روی یک مبل بزرگ و نرم نیست و این می تواند فضای دنجی را در مقابل تلویزیون ایجاد کند. توجه داشته باشید که تا حد امکان تلویزیون دقیقا در مرکز نقطه مقابل مبل سکشنال قرار گیرد تا همه افراد نشسته، دید مناسبی داشته باشند.

مبل چند بخشی همچنین گزینه مناسبی برای اتاق مهمان است. اگر در طول سال پذیرای مهمانان زیادی هستید، یکی از گزینه های شما می تواند خرید مبل سکشنال باشد تا اتاق یا فضایی را برای استراحت و خواب مهمانان فراهم کنید.  از دیگر کاربردهای جذاب مبل مدولار در دکوراسیون داخلی می توان به قابلیت خط کشی و جداسازی فضا ها اشاره کرد. اگر فضای کوچکی دارید، این نوع مبلمان می تواند مرز میان بخش های مختلف پذیرایی مثل فضای غذاخوری، تی وی روم و غیره را به خوبی مشخص کند.

مبل مدولار

مبل مدولار به دلیل حجم نسبتا زیادش، می تواند به تنهایی ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی بخش بزرگی از خانه را تنظیم کند. با انتخاب یک ترکیب رنگ گرم در بخش های مختلف این مبل چند بخشی می توانید به راحتی گرما را در کل خانه تزریق کنید. انتخاب رنگ های تیره برای مبل سکشنال در فضاهای کوچک گزینه مناسبی نیست و به تنگ تر شدن فضا دامن می زند. اما در در یک خانه بزرگ به راحتی می توانید از رنگ تیره برای مبل مدولار استفاده کنید.

مبل سکشنال

از آنجا که مبل سکشنال در طرح های مختلف پارچه ای، چرمی، مخمل و غیره عرضه می شود، می تواند با انواع دکوراسیون داخلی کلاسیک، مدرن یا لوکس هماهنگی داشته باشد.

برای مثال مدولار چرم برای دکوراسیون لوکس یک انتخاب زیبا و هوشمندانه خواهد بود. همانطور که مبل سکشنال مخمل در رنگ های گرم برای فضایی کلاسیک چشم نواز است.

مبل مدولار یا سکشنال
مبل مدولار یا سکشنال، طراحی یک دکوراسیون خلاقانه و منعطف
 طراحی یک دکوراسیون خلاقانه و منعطف با مبل مدولار یا سکشنال
مبل مدولار یا سکشنال،
مبل مدولار یا سکشنال،

همچنین شما عزیزان میتوانید اینستاگرام سیب چوب را فالو کنید تا از آخرینمدل ها با خبر شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *