دکوراسیون, اتاق خواب, اتاق نشیمن

جدیدترین مدل کتابخانه سفید

مدل کتابخانه سفید جدید

همه رنگ ها در خود انرژی دارند و فرکانس خاصی به زندگی ما بازمیگردانند. رنگ سفید را میتوان به عنوان رنگ جوانی ، پاکی در نظر گرفت . سفید یکی از رنگ هایی است که میتوان گفت در تمرکز کار ها مانند کتابخوانی به ما کمک میکند .همچنین میبینید که اکثر کتاب و دفتر ها برگه های سفید دارند.

مدل کتابخانه سفید

در ادامه تیم سیب چوب چندین مدل کتابخانه جدید با رنگ سفید برای شما تهیه کردیم که میتوانید در دکوراسیون خانه از مدل های ارائه شده الهام بگیرید . این کتابخانه ها شامل کتابخانه دیواری ، مینیمال، مدرن که در ادامه میتوانید ببینید

مدل کتابخانه سفید

مدل کتابخانه جدید سفید

این نوع مدل های کتابخانه سفید با توجه به ابعاد بزرگ و حجم آن در فروشگاه های اینترنتی یافت نمیشود و شما میتوانید از خدمات سفارش ساخت کتابخانه سیب چوب جهت ساخت کتابخانه سفید خانگی استفاده کنید. همچنین برای ساخت کتابخانه از ام دی اف های مرغوب و با کیفیت استفاده میشود تا از شر موریانه و حشرات در امان باشید.

مدل کتابخانه سفید مدرن

نورپردازی و نوع ساخت این کتابخانه سفید به نوعی است که هر کسی را ترغیب و علاقمند به کتابخوانی میکند

مدل کتابخانه سفید خانگی

کتاب ها با توجه به ماهیتی که دارند میتوانند ابعاد و قطر های مختلفی داشته باشند و بهتر است ابعاد قفسه کتابخانه خود را با توجه به آن تغییر دهید تا از یک دستی و خسته کنندگی هم خارج شوند.

مدل کتابخانه سفید کلاسیک
جدیدترین مدل کتابخانه سفید

خرید کتابخانه سفید

اگر حجم کتاب های کمی دارید و نیاز به کتابخانه های بزرگ و سفارشی سازی شده ندارید میتوانید از فروشگاه سیب چوب اقدام به خرید کتابخانه کنید. یکی از ویژگی های این فروشگاه امکان سفارشی سازی ابعاد و رنگ کتابخانه انتخابی شما میباشد.

کتابخانه سفید مینیمال

سبک های مینیمال یکی از جدید ترین و محبوب ترین سبک های موجود است به حدی که حدود 600 هزار هشتگ #مینیمال در اینستاگرام وجود دارد. همچنین شما میتوانید صحه اینستاگرام سیب چوب  را دنبال کنید تا از جدیدترین مدل های کتابخانه سفید با خبر شوید.

مدل کتابخانه سفید مینیمال
مدل کتابخانه سفید مدرن
مدل کتابخانه سفید مینیمال

مدل کتابخانه دیواری سفید

اگر فضای کافی برای قرار دادن کتابخانه های ایستاده ندارید کتابخانه دیواری جایگزین بسیار عالی برای شما میباشد. در ادامه جدیدترین مدل کتابخانه دیواری سفید را برای شما قرار دادیم.

مدل کتابخانه سفید
مدل کتابخانه سفید طرح گربه
مدل کتابخانه سفید طرح ماشین
مدل کتابخانه سفید طرح مربع

جدیدترین مدل کتابخانه سفید

جدیدترین مدل کتابخانه سفید
کتابخانه جدید سفید
ایده کتابخانه جدید سفید
کتابخانه ایستاده سفید
ایده کتابخانه جدید سفید
مدل کتابخانه سفید قهوه ای
مدل کتابخانه جدید سفید کلاسیک
مدل کتابخانه برای سفید اتاق خواب
مدل کتابخانه جدید سفید
مدل کتابخانه سفید
مدل کتابخانه برای سفید اتاق خواب

کتابخونه سفید

مدل کتابخانه سفید

 

مدل کتابخانه سفید

همانطور که در ویدیو بالا می بینید طبقات بالایی کتابخانه ابعاد کوچک تری نسبت به طبقات زیرین دارد دلیل آن هم نوع دسترسی به قفسه ها است که شما بر اساس نیاز خود میتونید آن را اتخاب کنید.

طراحی و اجرای مدل های کتابخانه سفید

با دیدن طرح های بالا ایدهای مختلفی برای کتابخانه سفید به ذهن شما رسیده است اما باید باید حجم و ابعاد منزل خود را در نظر بگیرید همچنین اگر به دنبال کتابخانه برای اتاق کودک هستید میتوانید عکس کتابخانه بچه گانه را ببینید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *